FALSKT ALARM.

jo skolan var vell rättbra i dag, HAr fan bakat vår fina tårta hela dagen & repat till Bröllopet i mon . kul ska det bli.
jo MIN,Stinas,Eddies&HAns har bakat den underbart fina tårtan hahahahahah. kul. vi har fan hållt på hela dagen :O men god kommer den att bli det hoppas jag :)
hmmm sen vare slöjd.& då kommer Lotta (från fritids) och säger att jag ska sätta på mobilen. för mormor har Smsat om mamma. och att morfar skulle hemta mig. och jag fortsommfan på med mobilen och ringer mormor & hon sa att Mamma OCh pappa hadde åkt till BB. för BEbben var kanske på väg ut :O jag vart skit orolig. sen komm morfar o vi åkte till dom o effter en timme tyyp komm mamma & Pappa utan Bebis :O

jaja. shitt tänk om den hadde kommit ut ? men gud vad läskigt !!


Love you frillan!<3
nu ska jag fixa naglana. kul de vettu :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0