hemma nu !

komm nyss hen från sandviken. skulle ju tävla i dag var det tängt, men Pappa ringde och strök mig :S
menmen? jag fick bestämma vad vi skulle gö i stället :)
och då vart det badhuset :)
jo det var väll mysigt, men när vi satt och åt, så sprang det runt några små ungar och körde jaga -.-
oo jag vart ass arg. så när dom sprang bakom min stol då backade jag ut och da: asså ni får inte komma förbi !
HAHAH! jo men ungjävlana kommförbi i alla fall.
sen vart de bolla$tore :) kul och sen MAXI. NAs köppte bebis kläder:) ass söta.

nu blire slappa, & Chill :P


Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUND STÖRSTA BÖG ♥

sv: va ?? vill du ha mitt nummer ?? eller vad säger du ???

2010-02-20 @ 18:57:01
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0