hemma och sjuk i da o i mon :(

hejsan halo bloggisen :O
i ag har jag int gjort nått spec i dag.
förutom att varit hemma och vart sjuk:S
mådde as dåligt i morse när mamma väkte mig :(
inte kul alls ......
vi åkte och lämna molly i skolan. och sen till mormor. och chilla mig frisk.
hmm? jo jag vet inte.
men i mon ska jag vara hemma också.
sen om jag blir bettere ska jag på bio med pappa <3 hoppas den är bra.
igentligen skulle jag o stina till badhuset i mon men ddet blir inte så.
men vi ska dit på fre i stellet :) kulkul.
i dag har jag bestemmt vad jag ska köpa för pengana jag får för mina häst sacker som låg i det brinnande uthuset.
jag ska nog köpa. tretorn stövlar, ny säkerhetsväst & ev ny hjälm. så kann molly ta mitt jag har nu,
smen det är lite svårt att få tag på tretorn stövlar. asså vet inte varför jag ska köpa sonna menmen coolt kanske. nä men dom är fan snygga. men jag har fan inte hittat några ska nog köpa ett par andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0